Hogyan lesz egységes stílusú az anyag, ha többen készítik?

Ez a szerkesztőségünk titka, de annyit azért elárulunk, hogy sok múlik azon, milyen briefet kapunk. Ha a stílusinformációk nem állnak rendelkezésre, akkor a régebbi anyagok, illetve az együttműködés első néhány hete alapján mi készítjük el a briefet a tartalomgyártó kollégák számára, s azt egy szerkesztő be is tartatja, ő garantálja azt, hogy egységes stílusú és egyenletes minőségű anyagok kerüljenek ki a kezeink közül.

 

Speciális a szakterületem, tudtok olyan anyagot írni, ami szakmailag megfelelő lesz?

A rövid válasz: igen. Amennyiben a kollégáink között nem találunk mondjuk atomenergiához, művégtagokhoz, biokémiához vagy netán nagyvállalati ERP rendszerekhez értő tartalomgyártót, akkor keresünk olyat. Eddig még nem volt olyan speciális terület, ahol ne találtunk volna jót kérdező riportert vagy az elvárt szakmai szinten hozzáértő újságírót. Sok esetben egyébként javasoljuk szakmai lektor igénybevételét is, ebben is tudunk segíteni.

 

Mi történik, ha nem tetszik a produktum?

Úgy látjuk, hogy ügyfeleinkkel az együttműködés első néhány hetében szükség lehet arra, hogy a szokásosnál többször egyeztessünk témákról, szakmai kérdésekről, stílusról. Ezt az időszakot összecsiszolódásként szoktuk emlegetni, a kérdéses anyagokat módosítjuk, javítjuk, extrém esetben újra elkészítjük. A későbbi időszakban ezt az irányvonalat visszük tovább, olyankor már nem szokott felmerülni tartalommal kapcsolatos stilisztikai kérdés.

Lehet-e dedikált szerzőt/csapatot kérni?

Igen, lehet. Sok esetben lehet szükség arra, hogy például a főszerkesztő személyét a kiadványban nevesítsük, vagy például egy meghatározott stílusú médiaszereplő, újságíró készítse a kiadványt. Természetesen erre lehetőség van.

 

Lehet-e bármi gondom később az általatok készített anyagok jogaival?

Biztosan nem. Az általunk átadott anyagok frissen, a megrendelésre készítjük el, egyediek, s azok használati jogait szerződésben átadjuk a megbízónknak. A felhasznált anyagok jogtisztaságára garanciát vállalunk, ide értve az adott médiatermékhez felhasznált anyagokat (pl. stock fotók, zenék, figurák) is, illetve felvételen szereplő harmadik személyek hozzájárulását is rendezzük.

Hogyan illeszkednek az anyagok cég/márka értékeihez, stílusához?

Minél többet tudunk a márkáról, márkaértékekről, stíluselemekről előre, annál pontosabb lesz ez az illeszkedés. Ezekről vagy a briefben esik szó, vagy mi kutatjuk fel a munka elvégzése előtt. A stílus finomhangolása általábab az együttműködés első szakaszában lezajlik, ezután már az új tartalmak illeszkedése pontos.

Tegyél minket próbára: kérj ajánlatot!

 

Dolgoztass velünk!

Manapság bárkivel előfordulhat, hogy tartalomra van szüksége. Kellene egy cikk, ami felkelti az érdeklődést? Jó lenne blogot indítani? Nem elég sikeresek a cég Facebook bejegyzései? Semmi gond.

SEGÍT A TARTALOMGYÁR!

Dolgozz nekünk!

Biztosan találunk neked való feladatot is! Ha újságíró, szövegíró, blogger, szerkesztő, fotós, videós, grafikus vagy, és szívesen dolgoznál nekünk,

JELENTKEZZ MOST!