Miért tartalommarketing?

  • Ma már mindenki tartalmakat fogyaszt, oszt meg, keres és gyárt is. Ezért számos esetben egy adott termék vagy szolgáltatás célközönségét sokkal hatékonyabban el lehet érni egy neki szóló, érdekes, releváns, hasznos vagy éppen szórakoztató tartalommal, mint klasszikus reklámmal.
  • Ha tartalmat szolgáltatunk, az potenciális vásárlókat hoz, a jó hírünket viszi, bizalmat kelt, közönséget épít, és még a keresőoptimalizálási erőfeszítéseink egyik alappilérét is ez adja. De csak akkor, ha a megfelelő mennyiségű és minőségű tartalmat állítjuk elő, és a megfelelő csatornákon publikáljuk.
  • Korunk információdömpingjében már csak azok a tartalmak kapnak figyelmet, amik eltalálják egy-egy kisebb közönség, célcsoport érdeklődését, ezért a megfelelő hatás eléréséhez sok tartalomra lehet szükség.

 

Miért fontos?

  • Blogposztok, videók, letölthető e-könyvek segítségével olyan dolgokat is el tudunk mondani a termékünkről, szolgáltatásunkról, ami egy klasszikus reklámfilmbe nem fér bele.
  • Informálhatjuk, edukálhatjuk a vásárlóinkat, fejleszthetjük a piacunkat.
  • Míg a reklámkerülés mértéke egyre nő, a fogyasztók kifejezetten keresik azokat a tartalmakat, amelyek segítenek megválaszolni egy kérdést, megoldani egy problémát.
  • Ha jó tartalmat gyártunk, akkor azt az emberek kedvelik, fogyasztják, továbbadják, jó hírünket viszik.
  • Erősíteni tudjuk vele a vásárlói bizalmat és lojalitást, szakértőként tudjuk pozícionálni magunkat.
  • A rendszeresen készülő tartalom révén a honlapunk vagy közösségi média csatornánk előrébb kerülhet a Google találati listáján.
  • Ha saját csatornákat, saját médiát építünk magunknak, akkor az adott csatornát kedvelő, lojális közönség elérése sokkal olcsóbb, mint őket újra és újra megtalálni az üzeneteinkkel a klasszikus médián keresztül.

 

Milyen a jó tartalom?

Szöveget írni, fényképezni, videót készíteni, publikálni elvileg bárki tud. Nem nagy ügy. Igen ám, de menet közben, a gyakorlatban felmerülhet pár kérdés.

  • Miről is szóljon az a bizonyos tartalom?
  • Hogyan kapcsolódjon a cégemhez, termékemhez, szolgáltatásomhoz?
  • Milyen legyen a stílusa?
  • Mitől lesz jó és érdekes mások számára? Mire fognak kattintani?
  • Hogyan lesz a tartalomgyártás folyamatosan, hosszabb távon fenntartható?
  • Ki fogja készíteni a tartalmakat?

 

Kell hozzá segítség?

  • A tartalommarketing stratégia, koncepció kialakításánál hasznos olyan külső szakembert bevonni, aki ért a tartalom előállításához, a médiaépítéshez.
  • A saját munkatársak tartalomgyártási képessége és kapacitása korlátos, míg egy külső, professzionális csapat munkája jól skálázható.

A Tartalomgyár éppen azért jött létre, hogy segítsünk kitalálni, elmesélni és közzétenni azokat az információkat, történeteket, amelyek érdekesek lehetnek a potenciális vásárlóid számára. Tekintsd át szolgáltatásaink listáját! Szeretnél többet tudni az alapokról? Töltsd le a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Tartalommarketing Kisokosát innen!  

Dolgoztass velünk!

Manapság bárkivel előfordulhat, hogy tartalomra van szüksége. Kellene egy cikk, ami felkelti az érdeklődést? Jó lenne blogot indítani? Nem elég sikeresek a cég Facebook bejegyzései? Semmi gond.

SEGÍT A TARTALOMGYÁR!

Dolgozz nekünk!

Biztosan találunk neked való feladatot is! Ha újságíró, szövegíró, blogger, szerkesztő, fotós, videós, grafikus vagy, és szívesen dolgoznál nekünk,

JELENTKEZZ MOST!