Mikroszegmensek
A megfelelő közönségépítés egyik fő szempontja, hogy olyan tartalmaink készüljenek, amik megragadják és fenntartják a közönség figyelmét. Ehhez ugyanúgy jól kell ismerjük a célcsoport viselkedését, érdeklődését, mint a kampányok megfelelő célzásához. Létrehozzuk a célcsoport (mikro)szegmensei alapján a (mikro)közönségeket is, hogy a megfelelő médiaelemeket a megfelelő közönséghez tudjuk eljuttatni.
Google AdWords
Sok év tapasztalatunk van klasszikus keresőhirdetési kampányok létrehozásában, menedzselésében, optimalizálásában, egészen nagy méretekben is. Kiemelten fontosnak tartjuk a tartalommarketing támogatásához a megfelelő remarketing közönségek létrehozását és számukra a megfelelő tartalmak eljuttatását. Legyen szó keresőben megjelenő kampányokról, display hálózatról vagy videó csatornát támogató kampányokról, ezeket megtervezzük, menedzseljük és menet közben optimalizáljuk. Sok száz kampány áll a hátunk mögött ahhoz, hogy azt mondhassuk, gyakorlottak vagyunk az ilyen kampányok menedzselésében.
Facebook hirdetési csatornát kezelni nem bonyolult dolog, ugyanakkor a megfelelő hirdetési formák és célzások kiválasztása, a megfelelő szegmensek, közönségek létrehozása, az érdeklődési körök hatékony beállítása már sok rutint igényel. Több ezer Facebook kampány után bátran mondhatjuk, hogy ezt a csatornát megfelelő rutinnal kezeljük, a „trükköket” ismerjük.
Tartalomajánló rendszerek
Néhány éve a hazai piacon is elérhető olyan tartalomajánló rendszer, ami „natív” formában, tartalmi cikkajánlóként működik, s célzás, illetve algoritmusok alapján ajánl az olvasónak tartalmakat. Ezen rendszerek alkalmasak arra, hogy nagy mennyiségű forgalmat hozzanak egy-egy bejegyzésre, ez által alkalmat adva az érdeklődő közönség felépülésére.
Tapasztalattal rendelkezünk lead-generálási és tartalomtámogatási céllal létrehozott LinkedIn kampányokban is. Ez az eszköz hazánkban a termékek és szolgáltatások csak egy kis körében használható hatékonyan, azonban a célzási lehetőségei miatt ezeknél kihagyhatatlan eszköz.
Média-együttműködések
Amennyiben egy teljes médiafelület menedzselése a feladatunk, s ezeken a felületeken rendelkezésre áll hirdetési felület, valamint van értékelhető közönség, akkor ez a forgalom „elcserélhető” máshonnan érkező forgalomra. Sok esetben ez jelenthet linkcserét, kölcsönösen támogató cikkeket, kölcsönös kampányokat is. Természetesen van arra is lehetőség, hogy egy-egy cikkel vagy sorozattal valamelyik blogszolgáltató állandó tartalomajánlójába is kikerüljünk. Sok esetben a média is vásárol forgalmat saját maga számára, néha egészen furcsa forrásokból is. Természetesen ezek a források is a rendelkezésünkre állnak. Az ilyen egyedi megjelenésekkel, együttműködésekkel kapcsolatban is szívesen állunk rendelkezésre.
Analitika
Természetesen az általunk épített, kezelt csatornák analitikáját felépítjük, menedzseljük, kialakítjuk a KPI-okat, konverziós pontokat, s ezek teljesítményéről ugyanúgy beszámolunk, mint az egyes kampányok hozadékáról.