Szeretjük a kihívásokat. Ügyfeleink egy része időként szembetalálkozik olyan kérdésekkel, melyek megoldásához mindenképpen külső szakértőre van szüksége. Szívesen vállaljuk az ilyen nagy felelősséggel járó, komoly koncentrációt igénylő feladatokat.

Lecsökkent website forgalom

Megvizsgáljuk a csökkenő forgalom alapvető okait. A mögöttes okok sokfélék lehetnek a nem megfelelően előkészített website update-től a keresőoptimalizálási hibákon keresztül az esetleges Google tiltásig, de előfordulhat, hogy linkpartnerek estek ki, netán a kampányok hatékonysága csökkent jelentősen. Ezen okok elemzése után részletes javaslatot teszünk a kieső forgalom pótlására, illetve a csökkenés okainak felszámolására.

Csökkenő konverziós arány

Legyen szó egy-egy adott céloldal, vagy a vásárlási folyamat egyes elemei teljesítményének a megváltozásáról, technikai vagy tartalmi problémákról a megfelelő szakértő bevonásával megvizsgáljuk a csökkenés okait és javaslatot teszünk a javításra.

„PR katasztrófa” elhárítás

A legtöbb nagyvállalatnál léteznek különféle forgatókönyvek a legesélyesebb problémák sajtón keresztül történő kezelésére. Segítünk ilyen forgatókönyvet készíteni is, de ha már megtörtént a baj, akkor a gyors reakció megszervezésében profi PR-es és újságírócsapatot is mozgósítunk, hogy a elejét vegyük a további károknak.

Szerzői jogtisztasági problémák kezelése

Szerzői jogi problémákkal az esetek többségében valamilyen tartalom publikálása után egy adott felszólítás kapcsán találkozhatunk. Megvizsgáljuk, hogy milyen lehetőségek állnak rendelkezésre az adott tartalom eltávolításán túl, átnézzük, hogy milyen más, kockázatosnak tekinthető tartalmak léteznek, mit kezdjünk velük, illetve kapcsolati segítséget nyújtunk a jogi következmények enyhítésére.  

Nagy mennyiségű tartalom

Előfordulhat, hogy valamilyen közeli határidőre már csak egy nagyobb csapat tudja legyártani, adaptálni, olvasószerkeszteni, publikálni a megfelelő mennyiségű tartalmat. Gyors reagálással nagyobb csapatot is meg tudunk mozgatni, ha a határidő már itt van a nyakunkon és megoldásra van szükség.

Szűk határidős tartalomgyártás

Egy adott határidőre általában könnyű felkészülni, ha az előtte lévő lépések mindegyikére megfelelő idő áll rendelkezésre. Előfordul azonban, hogy valamilyen késlekedés miatt ezekre már nincs elegendő idő, ugyanakkor a végső határidő “kőbe van vésve”. Szűk, szinte lehetetlen határidőkre is szállítottunk már minőségben és mennyiségben is megfelelő megoldásokat.

Brand safety problémák

Bizonyos partnerek a régi logót használják? A webshopok nem frissítették a termékleírásokat? Rossz minőségű képet tettek fel a termékről? Netán nem is tettek fel képet? Esetleg jogtalanul használják az általunk készített tartalmat, márkanevet, logót? Felderítjük a lehetséges problémákat, visszaéléseket és a partnerekkel a kapcsolatot felvéve, velük együttműködve tesszük a márka megjelenését ismét biztonságossá.

Egyedi gondok

A fent felsorolt problémákkal és azok megoldásával már találkoztunk, ugyanakkor nem lepődünk meg, amikor egyik ügyfelünk valami eddig nem látott nehézség ,megoldására kér minket. A tartalomgyártás nem robotmunka, sok kreatív, illetve a szakterületén igen tapasztalt kollégával vagyunk körülvéve, s ezért a kommunikációs megoldások egész palettája az Ügyfeleink rendelkezésére áll.  

Dolgoztass velünk!

Manapság bárkivel előfordulhat, hogy tartalomra van szüksége. Kellene egy cikk, ami felkelti az érdeklődést? Jó lenne blogot indítani? Nem elég sikeresek a cég Facebook bejegyzései? Semmi gond.

SEGÍT A TARTALOMGYÁR!

Dolgozz nekünk!

Biztosan találunk neked való feladatot is! Ha újságíró, szövegíró, blogger, szerkesztő, fotós, videós, grafikus vagy, és szívesen dolgoznál nekünk,

JELENTKEZZ MOST!