Felmérjük, milyen a digitális jelenléted és a publikált tartalmaid minősége. Elmondod a céljaidat, bemutatod a célcsoportodat, mi pedig segítünk kitalálni, hogy a továbbiakban kinek és milyen tartalom készüljön, milyen felületeken, gyakorisággal és stílusban. Konkrét ötleteket hozunk.

 

Digitális jelenlét elemzés

Feltérképezzük a már megjelent digitális tartalmakat (web, közösségi csatornák, app). Megvizsgáljuk, hogy mennyire felelnek meg a kijelölt céloknak, hogyan viszonyulnak a versenytársak tartalmaihoz, majd javaslatot teszünk új csatornák és eszközök használatára, valamint a meglévők optimalizálására.

 

Szegmentálás / mikroszegmentálás / perszónakészítés

A tartalom csak akkor talál célba, ha releváns, érdekes, hasznos a befogadó számára. Ezért a célcsoportokat kisebb, célozható, megszólítható és elemezhető célszegmensekre bontjuk. Érdeklődés, attitűd, élethelyzet és életstílus alapján is szegmentálunk, majd perszónákat készítünk.

 

Tartalmi stratégia / koncepció

Hosszú távú tartalmi tervet készítünk, javasolt tematikával, formátummal, csatornákkal, tartalomfrissítési gyakorisággal, erőforrásigénnyel, médiatámogatással és eredménybecsléssel.

 

Tartalmi audit

A netán évek alatt felhalmozódott tartalom jelentős befektetéssel készült el, és biztos, hogy vannak benne értékes, újrafelhasználható elemek. Felmérjük a weben, közösségi média csatornákon korábban közzétett összes tartalmat, azokat értékeljük és – átalakításokkal – kihozzuk belőle a legtöbbet.

 

Szerzői jogi audit

A tartalmi audittal párhuzamosan sort kerítünk a használt médiaelemek szerzői jogi vizsgálatára, összegyűjtjük a kockázatos elemeket és a kollégákkal (marketing, PR, jog) történő egyeztetés után javaslatot teszünk a kockázatok csökkentésére.

 

Keresőoptimalizálás

Klasszikus, teljes körű keresőoptimalizálást végzünk, a kulcsszókutatástól és kiválasztástól kezdve a technikai auditon keresztül a kulcsszavakhoz társított tartalmi elemek vizsgálatáig. Igény esetén a teljes folyamat kivitelezésével, a hiányzó elemek elkészítésével, folyamatos monitorozással, projektmenedzsmenttel, vagy akár a lépések magyarázatával, oktatással kiegészítve.

 

Workshop

Testre szabott képzést tartunk kisebb vállalati csapatoknak, ügynökségeknek. Áttekintjük a tartalommarketing alapjait, eszközeit, a médiaelemek legyártásának és kezelésének fortélyait. Gyakorlatorientált oktatás, akár szektor- vagy vállalatspecifikus példákkal, best practice-ekkel.

 

 

Dolgoztass velünk!

Manapság bárkivel előfordulhat, hogy tartalomra van szüksége. Kellene egy cikk, ami felkelti az érdeklődést? Jó lenne blogot indítani? Nem elég sikeresek a cég Facebook bejegyzései? Semmi gond.

SEGÍT A TARTALOMGYÁR!

Dolgozz nekünk!

Biztosan találunk neked való feladatot is! Ha újságíró, szövegíró, blogger, szerkesztő, fotós, videós, grafikus vagy, és szívesen dolgoznál nekünk,

JELENTKEZZ MOST!