Ügyfeleink túlnyomó többsége valamilyen közösségi média csatorna vagy más felület menedzselését bízza ránk. Ilyenkor nem csak a tartalommarketing koncepcióhoz illeszkedő tartalmakat gyártjuk le, hanem a csatornával kapcsolatos többi feladatot is megoldjuk, posztolunk, forgalmat terelünk, kampányt szervezünk, tartalmi partnereket keresünk, mérünk és beszámolunk a teljesítményről.

 

Szerkesztés

A szerkesztés folyamata az ötleteléstől az ötletek megfelelő szempontú szűrésén keresztül azok kivitelezésének mendzsmentjén, valamint az elkészült tartalom ellenőrzésén, olvasószerkesztésén keresztül a publikálásig terjed.

 

Tördelés

Az elkészült szövegek, képek, illusztrációk egységes, arculatnak megfelelő grafikai környezetbe kerülnek az olvasó igényének, tartalomfogyasztási szokásainak figyelembe vétele mellett, legyen szó nyomtatott, letölthető vagy online kiadványról, infotermékről.

 

Publikálás

Az elkészült tartalmakat a megfelelő időben és helyen megosztjuk a közönséggel. Posztolunk, kiadunk, publikálunk, elhelyezünk.

 

Csatornakezelés (posztolás, időzítés, moderálás)

Az adott tartalmi koncepciónak megfelelő időzítéssel poszolunk a csatornára az adott csatornán szükséges beállításokkal (pl. tagelés), a poszt utóéletét nyomon követjük, az érkezett reakciókat moderáljuk, kezeljük, válaszolunk.

 

Mérés

Az adott tartalmi egység, illetve az egész csatorna teljesítményét, a közönség összetételét, szokásait figyeljük, mérjük, illetve az adott csatornához rendelt célok teljesülése felé tereljük.

 

Analízis

Időszakonként az egyes csatornák teljesítményét felülvizsgáljuk a kitűzött célokra való tekintettel és akár komolyabb változtatásokat is javasolunk a csatorna teljesítményének növelése érdekében.

 

Content curation (forrásfigyelés, megosztás, instant reakció, szervezet riasztás)

Egy adott témakörben összegyűjtjük a lehetséges tartalmi forrásokat (jellemzően magyar és angol nyelven) – akár a versenytársak csatornáival együtt –, ezeket figyeljük és az átemelhető, újrapublikálható, megosztható tartalmakat megosztjuk, illetve feldolgozzuk. Ha szükséges, az engedélyeket beszerezzük. Adott esetben azonnal reagálunk, riasztunk vagy mémet gyártunk.

 

Brand safety control

Megvizsgáljuk a már létező tartalom márkamegfelelését a hangvételtől a használt képeken és illusztrációkon át az arculati elemek használatáig. Segítünk a vállalat belső közösségi média szabályainak nemzetközi szenderdek szerint történő kialakításában, hogy a kollégák saját maguk is támogathassák a vállalati célokat. Felkeressük a vállalatról, a termékről vagy a szolgáltatásról szóló, mások által készített tartalmakat és azokat kockázat szerint osztályozzuk, a fontosabb ügyeket kezeljük.

 

 

 

Dolgoztass velünk!

Manapság bárkivel előfordulhat, hogy tartalomra van szüksége. Kellene egy cikk, ami felkelti az érdeklődést? Jó lenne blogot indítani? Nem elég sikeresek a cég Facebook bejegyzései? Semmi gond.

SEGÍT A TARTALOMGYÁR!

Dolgozz nekünk!

Biztosan találunk neked való feladatot is! Ha újságíró, szövegíró, blogger, szerkesztő, fotós, videós, grafikus vagy, és szívesen dolgoznál nekünk,

JELENTKEZZ MOST!