Ha nincs saját média, akkor a kijelölt célok mentén felépítjük, menedzseljük a felületet, kiadványt, annak tartalmát, disztribúcióját és közönségét is. Előre megbecsüljük az adott csatorna eredményét és azt működés közben mérjük is.
Megszövegezzük, átszövegezzük, stilizálunk, hatékonyságot növelünk, keresőoptimalizálunk. Szükség esetén partnereinkkel karöltve struktúrát tervezünk, UX tesztelünk, grafikát készítünk, CMS-t szabunk testre, fejlesztünk.
Elkészítjük a márkához kapcsolódó blog koncepcióját, javaslatot teszünk annak elhelyezésére, tartalmára, frissítési gyakoriságára, stílusára és mélységére, kinézetére, funkcióira. A folyamatot kivitelezzük és a blogot menedzseljük szükség szerint.
Koncepciót alkotunk, létrehozzuk, arculatot adaptálunk, a tartalmakat elkészítjük, posztoljuk, menedzseljük a médiatámogatást, kezeljük a kommenteket és médiakapcsolatokat, legyen szó Facebookról, Twitterről, LinkedInről, Instagramról, Slideshare-ről, Youtube-ról vagy bármilyen más közösségi média csatornáról.
Tematikus vagy vállalati hírlevél tartalmi koncepciót alkotunk, menedzseljük a beérkezett igényeket és ötleteket, megszerkesztjük, kiküldjük. Szükség esetén kezeljük és építjük a hozzá kapcsolódó adatbázist, a méréseket és technikai szolgáltatókat is.
Kialakítjuk, kezeljük, tartalmat készítünk és lokalizálunk, közönséget építünk és menedzseljük a megjelenéseket, a közönséget.
Legyen szó webes vagy nyomtatott formáról, a saját médiumok között a márkamagazin kitüntetett szereppel bír. Kialakítjuk a tartalmi stratégiát, felépítjük a szerkesztőséget és a munkafolyamatokat, menedzseljük a médiaépítést, a közönségépítést, az értékesítést és disztribúciót, a médiakapcsolatokat, az adatbázisokat és igény szerint a teljes folyamatot is.