A tartalommarketing pusztán a tartalmak elkészítése és publikálása után még “féllábú”, hiszen azt el kell juttatni a célcsoport számára. Ehhez a tartalmat támogató, a célcsoportot hatékonyan elérő kampányokat tervezünk, s azokat folyamatosan menedzseljük is.

Mikroszegmensek

A megfelelő közönségépítés egyik fő szempontja, hogy olyan tartalmaink készüljenek, amik megragadják és fenntartják a közönség figyelmét. Ehhez ugyanúgy jól kell ismerjük a célcsoport viselkedését, érdeklődését, mint a kampányok megfelelő célzásához. Létrehozzuk a célcsoport (mikro)szegmensei alapján a (mikro)közönségeket is, hogy a megfelelő médiaelemeket a megfelelő közönséghez tudjuk eljuttatni.  

Google AdWords

Sok év tapasztalatunk van klasszikus keresőhirdetési kampányok létrehozásában, menedzselésében, optimalizálásában, egészen nagy méretekben is. Kiemelten fontosnak tartjuk a tartalommarketing támogatásához a megfelelő remarketing közönségek létrehozását és számukra a megfelelő tartalmak eljuttatását. Legyen szó keresőben megjelenő kampányokról, display hálózatról vagy videó csatornát támogató kampányokról, ezeket megtervezzük, menedzseljük és menet közben optimalizáljuk. Sok száz kampány áll a hátunk mögött ahhoz, hogy azt mondhassuk, gyakorlottak vagyunk az ilyen kampányok menedzselésében.  

Facebook

Facebook hirdetési csatornát kezelni nem bonyolult dolog, ugyanakkor a megfelelő hirdetési formák és célzások kiválasztása, a megfelelő szegmensek, közönségek létrehozása, az érdeklődési körök hatékony beállítása már sok rutint igényel. Több ezer Facebook kampány után bátran mondhatjuk, hogy ezt a csatornát megfelelő rutinnal kezeljük, a “trükköket” ismerjük.    

Tartalomajánló rendszerek

Néhány éve a hazai piacon is elérhető olyan tartalomajánló rendszer, ami “natív” formában, tartalmi cikkajánlóként működik, s célzás, illetve algoritmusok alapján ajánl az olvasónak tartalmakat. Ezen rendszerek alkalmasak arra, hogy nagy mennyiségű forgalmat hozzanak egy-egy bejegyzésre, ez által alkalmat adva az érdeklődő közönség felépülésére.

 

LinkedIn

Tapasztalattal rendelkezünk lead-generálási és tartalomtámogatási céllal létrehozott LinkedIn kampányokban is. Ez az eszköz hazánkban a termékek és szolgáltatások csak egy kis körében használható hatékonyan, azonban a célzási lehetőségei miatt ezeknél kihagyhatatlan eszköz.

 

Média-együttműködések

Amennyiben egy teljes médiafelület menedzselése a feladatunk, s ezeken a felületeken rendelkezésre áll hirdetési felület, valamint van értékelhető közönség, akkor ez a forgalom “elcserélhető” máshonnan érkező forgalomra. Sok esetben ez jelenthet linkcserét, kölcsönösen támogató cikkeket, kölcsönös kampányokat is. Természetesen van arra is lehetőség, hogy egy-egy cikkel vagy sorozattal valamelyik blogszolgáltató állandó tartalomajánlójába is kikerüljünk. Sok esetben a média is vásárol forgalmat saját maga számára, néha egészen furcsa forrásokból is. Természetesen ezek a források is a rendelkezésünkre állnak. Az ilyen egyedi megjelenésekkel, együttműködésekkel kapcsolatban is szívesen állunk rendelkezésre.

 

Analitika

Természetesen az általunk épített, kezelt csatornák analitikáját felépítjük, menedzseljük, kialakítjuk a KPI-okat, konverziós pontokat, s ezek teljesítményéről ugyanúgy beszámolunk, mint az egyes kampányok hozadékáról.

Dolgoztass velünk!

Manapság bárkivel előfordulhat, hogy tartalomra van szüksége. Kellene egy cikk, ami felkelti az érdeklődést? Jó lenne blogot indítani? Nem elég sikeresek a cég Facebook bejegyzései? Semmi gond.

SEGÍT A TARTALOMGYÁR!

Dolgozz nekünk!

Biztosan találunk neked való feladatot is! Ha újságíró, szövegíró, blogger, szerkesztő, fotós, videós, grafikus vagy, és szívesen dolgoznál nekünk,

JELENTKEZZ MOST!